Thursday, June 2, 2011

Nikon D5100 Extra Ordinary Angles Contest

Share
Assalamualaikum pembuka bicara,
setelah hilang entah kemana,
Demam exam telah melanda,
Kpd kawan2, tolong doakan ya.

Sebelum aku start melalut lebih jauh, back to the topic. Nikon D5100 Extra Ordinary Angles Contest. Apa benda alah ni? Nikon Asia menganjurkan satu pertandingan bersempena dengan pelancaran kamera keluaran terbaru, Nikon D5100. Pertandingan bermula dari 12 Mei hingga 15 Jun 2011. Kalau nak tahu lebih lanjut korang boleh klik SINI.

Dah alang-alang korang dah tahu benda ni, aku mintak jasa baik semua tolong vote gambar aku ye sbb aku pon join jugak contest ni. Klik link yg aku bagi di bawah ni, kemudian connect dgn fb korang. Lepas tu bleh vote :)..


p/s: Lepas nie aku akan submit lagi gambar2 utk contest ni. Rajin2 la vote ye. Wink2..;)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More