Friday, March 19, 2010

Hingusan~!!

Share
Opps..gambar diatas tiada kena mengena dengan entri kali ini. Sekadar gimik saja. Sebelum ni, ada aku sebut pasal hingusan ni. Apakah hingusan ini? Apa pula yang dimaksudkan dengan hingusan?

Hingusan adalah sebuah blog yang baru ditubuhkan oleh 3 orang sahabat [ termasuk aku ]. Ianya bertujuan untuk menggilap bakat yang sedia ada pada mereka agar lebih 'berkilat'. Mereka mula berjinak dengan dunia fotografi sedari dulu lagi cuma tidak aktif dan taksub seperti sekarang. Permulaan penubuhan blog ini bermula dari idea Muhammad, salah seorang sahabat mereka merangkap guru/sifu. Kemudian diikuti pula oleh Nasaee dan aku. Semua gambar yang diambil hanya bermodalkan kamera digital biasa [bukan DSLR].

Blog ini dinamakan HINGUSAN bersempena dengan mereka yang masih berhingus dalam dunia fotografi ini. Masih banyak tunjuk ajar serta nasihat yang perlu mereka timba untuk lebih maju di masa depan kelak. Jadi kepada sahabat-sahabat yang profesional, diharapkan agar dapat memberi teguran serta tunjuk ajar pada mereka. Sebarang komen yang membina amat dialu-alukan. Akhir kalam, majulah hingusan untuk diri sendiri. :P

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More