Tuesday, September 20, 2011

Nothing at all..

Share

FUHHHHH~!!!








FUHHHHH~!!






FUHHHHH~!!



Tiup2 sikit. Berhabuk, bersawang berdebu dan sewaktu dengannya. Lama sangat-sangat aku rasa aku biarkan laman sesawang aku ni BERSAWANG dan tersadai tanpa dipenuhi entri-entri yang membosankan. :P Hampir 3 bulan lebih aku rasa. Am i right? Semua ni gara-gara exam (exam la sangat) dan macam-macam urusan yang perlu aku selesaikan. Tapi sebab yang paling tepat aku rasa benda alah di bawah ni.


Online game yang boleh membuatkan seorang isteri terlupa lauk di atas dapur. Seorang suami lupa untuk mengambil anak pulang dari sekolah dan juga boleh membuatkan tabung ayam menjadi korban. Hahahaha. Memang tak dapat disangkal lagi kehebatan aura game ni. Sekali dengan aku sangkut. Adess. Kepada yang mempunyai masalah rumah tangga, sakit hati dengan jiran sebelah, amat digalakkan bermain game ni. :P
Okay enough~!!

Aku sekarang telah berada di kampung halaman tercinta. Bercuti seketika. Sepatutnya aku grad semalam dgn sahabat2 aku yang lain tapi terkandas di tengah jalan. So, kena la sambung setahun lagi. That's why aku balik awal. Terasa kerdilnya diri aku ni bila melihat sahabat2 yang lain sudah pun memegang segulung ijazah. Tipu la kalau kata xde rasa cemburu. Namun dengan cemburu tu la aku kuatkan balik semangat aku untuk terus berjuang. Kepada sahabat2 MAQAZ (Maahad Qiraat Azhar) yang dah berjaya, aku ucapkan tahniah. Kepada yang senasib dengan aku, welcome to the club. Hehehe. Bersyukurlah kerana kita masih lagi diberi peluang untuk terus berkelana di bumi anbiya' ini bagi mengaut sedikit sebanyak ilmu dengan saki baki masa yang kita ada ini.

Energy dah penuh. Sambung main EA balik...ZzZzZz




0 comments:

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More