Thursday, August 6, 2009

SELIPAR MENGHINA ISLAM DI TESCO

Share Selipar ni aku jumpa sekali lagi(kali ke2) kat TESCO KAMPAR PERAK semalam.
Ianya ada tulisan 'ALLAH' sebelah kiri dan 'MUHAMMAD' sebelah kanan.
Bulan 4 lepas aku jumpa 1st time and aku buat report pada customer service depa minta tarik balik jualan selipar tu kejap tu juga.
Depa tarik balik penjualan selipar tu...

Then semlm aku terjumpa lagi sekali then aku buat report suruh depa tarik balik...
Kali ni aku ambil gmbr sebagai bukti dan aku percaya akan ada lagi kejadian ni akan datang...

Jadi aku minta pada korang semua, tolong siasat benda ni kat TESCO tempat korang. Aku rasa dah ada org Islam yg terbeli selipar ni.

Utk info, hanya yg bercorak ni jer ada tulisan "ALLAH & MUHAMMAD" tu.

Astaghfirullah Halazim....





p/s: 'AKU' bukan aku. Siapa dia? Wallahua'alam..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More