Tuesday, August 24, 2010

Habitat Baru..

Share Fuhhh..Fuuhhhh...meniup habuk yang makin menebal dalam blog ni. Entri kali ini ringkas dan padat (mungkin). Bermula dari 30 Syaaban, aku telah ditugaskan untuk 'bekerja' selama 30 hari di Pantai Jerejak. Agak jauh dari habitat lama. Namun alhamdulillah, aku telah diberi habitat baru yang lebih dekat dengan tempat aku bekerja. Senang untuk aku berulang alik. Tidak perlu aku bersusah payah untuk berulang dari habitat lama aku. Arhh..tak guna cakap banyak. Let picture do the talk (btul ke ayat ni? hahaha) Dibawah ni sedikit sebanyak gambar bahagian dalam habitat aku. Enjoy.

Dapur

Meja aku berbuka n sahur

Meja makan (hiasan kot)

Depan bilik aku

Musolla

Ruang Tamu

Sony Bravia LCD

2 comments:

Yuni Aisyah said...

habitat lama.???
suke sgt decoration rumah DS..dok sane smpai bile.?

: FA : said...

hahaha..ditangkap menggunakan d90 kah?huhuhu..

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More