Monday, July 19, 2010

Cruel? x kot..

Share
Gambar hiasan

Alhamdulillah..sekali lagi menempuh hari yang penuh mencabar. Aku mulakan hari dengan menjadi suri rumah..huhuhu.. Buang sampah, sidai kain dan mcm2 lagi. Suddenly, hantu2 mula kembali. Thats mean, aku kna cari jln utk hapuskan hantu2 ini buat sementara waktu. Jalan terbaik. Tidur. Hahaha. Eh2..lari topik da ni. Melalut pulak.

Tajuk di atas; CRUEL. Kejam mcm mana tu? aku pon xtau tp yang pastinya, hari ini ku berjaya hilangkan 'semuanya'. Hilangkan macam mana? Aku serahkan'nya' pada pihak yang berhak melalui orang perantaraan (namakan sebagai K). Yess. I'm free, but not my memories. If i can throw away all of my memories, thats better. Sebab tu, K cakap macam kejam. Dia cakap simpan je la takut nanti terasa pulak pihak tu. I said no. No use to keep things that doesn't belong to me. I only keep things from someone that appreciate me. Yes. Opps, almost forget. Hutang tetap hutang. RM 100 telah dikembalikan. Lagi RM 100 akan aku beri kepada K kemudian.

Lega. No connection at last. Tinggal hutang dan sikit saja lagi barang pihak berkenaan. Barang tersebut x boleh dikembalikan buat seketika ini, kerana berada di luar negara. But, i will return it. Kalau x boleh dikembalikan, just burn it. This is really cruel. Hahaha (gelak jahat).

Thank you so much to K, kerana sudi meluangkan waktu petang bersama aku. After that, photo shoot at paddy field. Memang best tapi klu ada hingusan lagik best. I really miss all of you.

p/s: Kejam ke? Lu pikirlah senirik..hahaha.. >:)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More