Sunday, July 4, 2010

Janji..Bermaknakah jika ianya dimungkiri?

Share Agak lama aku biarkan blog aku nie sepi tanpa berita. Semuanya angkara Imtihan. Alhamdulillah, berkat doa kedua ibu-bapa ku, guru-guruku serta sahabat2 seperjuanganku aku berjaya with flying colour untuk tahun ini. Tidak lupa juga dengan kesibukan untuk pulang ke tanah air membuatkan aku lupa seketika kepada blog ini. Alhamdulillah sekali aku panjatkan kesyukuran kepadaNYA, aku telah selamat sampai. Hari ini, hati ini terdetik untuk kembali aktif memeriahkan blog ini.

JANJI. Sekali lagi aku terpedaya dengan janji. Rasa terpukul dan sakit teramat sangat. Selama ini aku diamkan kerana tak mahu ada yang terluka. Tapi itu semua past tense. Tidak guna berlembut jika asyik dipijak. Am i right? Aku memilih untuk menjadi kejam kali ini. Lantaklah apa yg korang semua nak katakan. Aku dah letih asyik menghiraukan perasaan orang lain walhal aku sendiri yang sakit.

Jadi kepada yang 'terlibat', BEWARE! Aku sudah transformed. No more gentle, no more compromise.

p/s: Masih gentle kpd sesiapa yg tak berkenaan..Aaaww..:P

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More