Wednesday, July 21, 2010

Terkejut...

Share
Gambar hiasan


9.30 a.m - Stefan Salvatore a.k.a along bagitau, bakal isteri dia putuskan pertunangan. Memang gila itu perempuan. Baru bertunang mggu lepas. Aku tanya along, apa dah jadi. Dia pon tak tau. Yg ex-tunang dia pon x gtau apa-apa. Masakan pokok bergoyang kalau xdak angin kan..? Memang series TERKEJUT beb. Kpd along, aku hnya boleh jadi pendengar setia ja. Aku pon x tau camna nak tolong hang.

12.30 p.m - Tengah best dok tembak2, tiba ada 'makhluk' pegang kaki aku. TERKEJUT kot. Secara spontan aku terus hayunkan kaki. 'Makhluk' tu pon terus melayang di depan aku. Monyet btol monyet ni. Pastu dia pon blah. Ingatkan da habis, rupanya angkut geng. Aku dgn along terus balik. Lupakan hasrat nk menembak dgn lebih lama.

2.00 p.m - Suddenly mama aku tnya, "Hampa gaduh ka? Apa dah jadi?" TERKEJUT aku. Macam mana dia tau? Eh2, x kisahlah mana mama aku tau pon. Aku membisu. Mama aku senyum mencuka je. Aku tau dia x suka. Aduh, pening2. At the same time, datang pulak 'hantu2'. Syoh2. Sila main jauh2..

9.00 p.m - Sekali lagi aku TERKEJUT. Abah bagitau, pakcik Rahman Kamaruddin kena kanser paru-paru. Memang sangat terkejut sebab sebelum ni dia sihat ja. Namun, (ayat buku) Allah berkuasa ke atas setiap makhlukNYA. Siapa kita untuk mengingkarinya.

p/s: MODE: Frankestein

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More